17 February 2011

همه چیز به نفع جنبش پیش می رود./حکومت وحشت زده است.

دوستان!  شرایط بسیار حساسی پیش روی ماست. جنبش بعد از یک سال دوباره بیدار شده، حکومت به وحشت افتاده و در ضعیفترین موضع ممکن قرار دارد؛ تا جایی که تنها پس از یک تظاهرات،  این چنین به هم ریخته و به صورت خود چنگ می اندازد. دیدید که با اتحاد و همبستگی و دور ریختن اختلاف ها و تمرکز بر خواسته مشترکمان، چگونه شیرازه حکومت را به هم ریخته ایم؟ حکومتی که تا چندی پیش ژست می گرفت که مردم چقدر با حکومت همراهند، به هدفمندی یارانه ها اعتراض نمی کنند، خیابان ها ساکت است و .... حالا ببینید که چگونه به هم ریخته. کافیست فقط نگاهی به شبکه های تلویزیونی رژیم بیندازید تا عمق وحشت را در وجودشان ببینید.
روزهای سرنوشت سازی پیش روی ماست، با استفاده درست از فرصت ها می توانیم بساط دیکتاتوری مذهبی را ان شاء الله برای همیشه از این خاک برچینیم. ما می توانیم، فقط نباید فرصت ها را از دست بدهیم.
1. پس از حمله به دانشجویان دانشگاه هنر، دانشجویان می توانند با تحصن و اعتراض فعلا این شعله را روشن نگه دارند.
2. می توانیم در مراسم سوم یا هفتم شهدای سبز شرکت کنیم. 
3. اگر بتوانیم در شبکه های اجتماعی روی روز خاصی توافق کنیم و درست مثل 25 بهمن، قارغ از هر عقیده ای به تبلیغ آن بخصوص در فضای غیر مجازی بپردازیم، می توانیم نتایج بسیار خوبی بگیریم. دوستان! به یاد داشته باشید که جو جامعه برای ادامه اعتراضات مهیاست. اگر یادتان باشد بعد از فوت آیت الله منتظری تا روز عاشورا، چند تجمع پراکنده برگزار شد که حسابی حکومت را گیج کرده بود. شرایط این چند روز خیلی شبیه شرایط چند روز قبل و بعد از عاشوراست.
در نهایت اینکه همه ما دوست داشتیم به شرایط سال گذشته برگردیم تا این بار بهتر از موقعیت ها استفاده کنیم. حالا دوباره این موقعیت پیش آمده. آن را از دست ندهیم. این بار پیروزی از آن  ماست اگر اتحاد خود را حفظ کنیم.

10 comments:

Anonymous said...

دوستان راستی چرا ما باید از قبل اعلام کنیم کجا و کی تظاهرات می‌خواهیم بکنیم؟
با ۱۰ گروه ۱۰۰ نفری می‌شود در ۱۰ جای مختلف (که فقط اعضای گروه‌ها می‌شناسند) اکسیون راه انداخت، عکس خامنه‌ای رو سوزوند، فیلم گرفت و بعد به سلامت محل را ترک کرد. مردم هم اگر نیروی انتظامی نباشد، همراهی می‌کنند. باید وارد بازی موش و گربه شد.

دو ماه این بازی ادامه پیدا کند، رژیم کاملا گیج خواهد شد.

Anonymous said...

دوست و هموطن ضمن موافقت با پیشنهادت خواهشا با توجه به عدم عضویت ما در بالاترین لطفا شما از این فرصت استفاده کن و پیشنهاد بده که مردم از پشت بام های که مشرف به کوچه و خیابان است اقدام به پخش برگه هایی با مضمون مرگ بر دیکتاتور و .... کنند . این شیوه مزدوران رژیم را کلافه میکنه چون نه میتونند هویت افراد را تشخیص بدن و در تضعیف روحیه اشون هم بسیار موثره .
به امید ایران آزاد

Anonymous said...

کامنت اول خیلی عالی بود

کاوه said...

با درود
همه ما رهبر جنبش هستیم پس منتظر کروبی و موسوی نباشیم اونها هم عضو جنبش هستند خیلی کارها می شه کرد بیایید با هم همکاری کنیم
دوست گرامی از تلاشهای شما سپاسگزارم. من به این می اندیشم که یک گروه تشکیل بدیم برای گام نخست با اجازه وبلاگ شما را به لینکهای
وبلاگم می افزایم
با سپاس
کاوه

Anonymous said...

بچه ها با يك روز تظاهرات كه نميشه ريشه اين رزيم 30 ساله را كند تازه به ضرر خودمونه و قوت قلبى براى انها است ما بايد مثل مصريها به تظاهرات ادامه بديم

Anonymous said...

هیچ غلطی نمی توانید بکنید
تا ما زنده هستیم

Unknown said...

نهضت "کیف وکاغذ" را به عنوان عملیات کمکی اجرا کنید
توضیحات در وبلاگ

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

آقای ناشناس که میگی هیچ غلطی نمیتونیم بکنیم.. همانطور که میدونم جز حماقت، بیسوادی وبدبختی گناهه دیگری نداری باید بهت یک خبره ناگوار بدم که برای تو و سرکردهای وحشی و آدم کشت دیگه آخره خطه و نه تنها تاریخ، بلکه شواهده امر تا به امروز ثابت کردند که مردم همیشه پیروزند. اینه که من جای تو باشم بجای خط و نشون کشیدن فکر میکنم چجوری دومم رو بزارم روی کولم چون شکی نداشته باش که چه زنده چه مرده توی آتشه جهنمی که ساختید توی زوبالدانه تاریخ خواهید سوخت.. زنده باد ایران آزاد

Anonymous said...

برای 30 خرداد ساعت 3 اطلاع رسانی کنید.لینک کنید.
بعضی ها هم گفتن.
بدون اعلام مسیر
فقط حضور مردمی در خیابان